Ja ha arribat la primavera!
Després de passar fred alguns dies (fins a -15 vam estar al sud de Bolívia!) ja arriba el bon temps. Calor, més hores de sol, màniga curta, terracetes, ...Nosaltres tenim a més la sort de viure aquest any dos primaveres i dos estius. Per tant doble felicitat!
Que gran és aquest món i que petitets que som nosaltres quan ens adonem de la seva immensitat! ;-)
 |
| L'aigua del desert encongeix (a alguns més que a d'altres) |
 |
| Fent equilibris a sobre d'un ou de dinosaure | | |
|
|
 |
| Obrint una "ampolleta" d'aigua (cal tenir molta força!) |
 |
| Bufant per poc faig caure a la Celia (tranquils, al final no va caure) |
 |
| Explicant secrets a cau d'orella... |
Fotos fetes al salar d'Uyuni (Bolívia)
Sou molt grans!!! ;) Una abraçada
ResponEliminaSalutacions des de Santa Coloma!
ResponEliminaCuriós, aquest desert. Veig que la vostra traça amb les fotos està arribant a nivells realment sorprenents. A aquest pas, podreu guanyar uns calerons extres fent númeor d'il·lusionisme.
Vaya currada de fotos!!! com es nota que teniu un munt de temps lliure parelleta, espero que tambè us dediqueu a fer altres cosetes...
ResponEliminaUna abraçada i petonets per tots dos, així l´Enric no es possarà gelós.
Molt xules les fotos!!!teniu força traça! esperant un nou minireportatge a veure què ens descobriu!
ResponEliminaAleix
Eiii són suuper xules aquestes fotos!!!! jejejje... quin fred però eeeh!!! molts petonets!!! Miriam
ResponEliminaJa veieu que el desert "aprima". Per tant si algú pensava a fer dieta, que s'ho tregui del cap: millor viatjar! ;-)
ResponEliminaSe va el caiman, se va el caiman se va .... se va por la barranquilla, vaya pedazo de viaje que os habeis montado. Se os ve muy felices.
ResponEliminaNosotros llegamos hace poquito de Roma. Bueno a seguir disfrutando y cuidaros mucho.
Patricia C.
Hi guys, thanks for the email and the photos. the group picture in your travel companions section turned out great, we got some good height on our jumps!! happy travels. Louise x
ResponEliminaDe las mejores fotos de Uyuni que he visto ;) tengo claro q cuando vaya me voy a tirar un dia entero haciendo fotos de este estilo.
ResponEliminaSaludos viajeros
¡Hola Verónica! gracias por pasarte por el blog. Bolívia ha sido uno de los paises que más ha gustado, seguro que no te arrepientes de ir! :-)
ResponEliminaEspectacular el Salar de Uyuni i la Reserva Eduardo Avaroa!
ResponEliminaUna abraçada
Ares
Fuet-i-Mate
Hola! Nosaltres pensem el mateix, un dels llocs més increïbles que hem visitat, i encara avui mirem les fotos i seguim impressionats!
ResponEliminaSalut i viatges!